Afspraak maken
De praktijk werkt met een spreekuur volgens afspraak. Als u belt naar uw huisartsenpraktijk tussen 8.00 – 10.30uur, krijgt u de assistente van uw eigen huisarts aan de telefoon en kunt u een afspraak maken.
Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact. Ze is daartoe opgeleid en doet dit om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard en spoedeisendheid van uw eventuele klachten. De assistente is (net als de huisarts en praktijkondersteuners) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.
Meer tijd
Heeft u meerdere klachten of vragen? Geef dit aan bij het maken van de afspraak, we kunnen er rekening mee houden in onze agenda.
Als u een afspraak gemaakt heeft, hoeft u zich niet aan de balie te melden, maar mag u plaats nemen in de wachtkamer van uw huisarts.
Balie
Om de bereikbaarheid van de praktijk te verbeteren, is er gekozen voor één centrale balie, die altijd bemand wordt door een assistente. De assistente richt zich op de patiënten die de praktijk bezoeken, ongeacht wie zijn of haar huisarts is. Aan de centrale balie kunt u verwijsbrieven of formulieren voor onderzoeken ophalen, als dit voor u klaargelegd is. Ook kunt u bij de balie-assistente terecht voor urinecontrole en algemene vragen over bijvoorbeeld de werkwijze van de praktijk of de route in het pand. Als u vragen heeft over uw gezondheid of behandeling of als u een afspraak wilt maken of een uitslag wilt opvragen, kunt u het beste ’s ochtends bellen naar de assistente van uw eigen praktijk.